Sajter om it & teknik

  • CIO SwedenIt-strategi, affärsnytta och kundrelationer.
  • Computer SwedenDagliga nyheter om it, telekom och affärer.
  • IDG.seDe viktigaste nyheterna från IDGs nyhetssajter.
  • InternetworldAllt om affärer på internet.
  • M3Sveriges prylsajt.
  • MacWorldAllt om Mac, OS X, Iphone och Ipad.
  • PC för AllaSveriges största och mest lästa datortidning.
  • SmartworldDin guide till det smarta hemmet.
  • TechWorldFör it-avdelningar, it-chefer och it-proffs.

Andra områden

  • Anbud24För anbudsansvariga och bid managers.
  • Studio För dig som producerar ljud och musik.
  • Upphandling24 Oberoende nyhetssajt om offentlig upphandling.

Tjänster

Stäng
Sök

Så maxar du din e-postmarknadsföring

Så maxar du din e-postmarknadsföring
Email Service Providers (ESP) hanterar e-postutskick med hjälp av mottagarlistor och design av innehållet. Men räcker det? Ett ESP-system kan ju till exempel inte hantera och infoga information du har tillgång till genom andra kanaler. I synnerhet inte automatiserat och i realtid, vilket är väldigt synd med tanke på att e-post är den mest använda och mest pålitliga kanalen, med hög ROI. Detta whitepaper från Adobe visar hur du kan berika och vitalisera dina e-postkampanjer med all slags relevant data.
Språk: English Format: PDF Filstorlek: 2,7 MB Publicerat: 2017-06-13
För att få tillgång till detta, vänligen ange dina kontaktuppgifter nedan

OBS! En länk till detta dokument kommer att skickas till den angivna e-postadressen.

Jag vill att mina uppgifter automatiskt fylls i vid nästa besök.

Obligatoriska fält markerade med *
 
SENASTE
Du har nått slutet av sidan.

Har du synpunkter på sajten? Kontakta sajtansvarig: Dario Nazemson | Om cookies, personuppgifter & copyright
Magnus Ladulåsgatan 65, 106 78 Stockholm Tel: 08-453 60 00 | Copyright © 2016 International Data Group