Sajter om it & teknik

  • CIO SwedenIt-strategi, affärsnytta och kundrelationer.
  • Computer SwedenDagliga nyheter om it, telekom och affärer.
  • IDG.seDe viktigaste nyheterna från IDGs nyhetssajter.
  • InternetworldAllt om affärer på internet.
  • M3Sveriges prylsajt
  • MacWorldAllt om Mac, OS X, Iphone och Ipad.
  • PC för AllaSveriges största och mest lästa datortidning.
  • TechWorldFör it-avdelningar, it-chefer och it-proffs.
  • IT.Branschen Sveriges enda branschtidning för IT-återförsäljare.

Andra områden

  • Anbud24För anbudsansvariga och bid managers.
  • CFO World Nätverket för Sveriges ekonomiproffs.
  • Studio För dig som producerar ljud och musik.
  • Upphandling24 Oberoende nyhetssajt om offentlig upphandling.

Tjänster

Stäng
Sök

Så testar du din marknadsföring

Så testar du din marknadsföring
Hur många sätt kan man testa på? Du kanske redan vet. Det finns många sätt och många variabler när man undersöker marknadsföringens slagkraft. Problemet är att hinna pröva allt. Man ska ju sälja också. Men – enbart magkänsla är inget alternativ. För det finns verktyg som sköter allt från enkla A/B-tester till multivariata tester i stort sett automatiskt. Resultatet får du i tydliga diagram. I detta whitepaper berättar Adobe hur du identifierar de svaga punkterna i din marknadsföring och satsar hårdare på de starka.
Språk: English Format: PDF Filstorlek: 2,3 MB Publicerat: 2016-12-21
För att få tillgång till detta, vänligen ange dina kontaktuppgifter nedan

OBS! En länk till detta dokument kommer att skickas till den angivna e-postadressen.

Jag vill att mina uppgifter automatiskt fylls i vid nästa besök.

Obligatoriska fält markerade med *
 
SENASTE
Du har nått slutet av sidan.

Har du synpunkter på sajten? Kontakta sajtansvarig: Dario Nazemson | Om cookies, personuppgifter & copyright
Magnus Ladulåsgatan 65, 106 78 Stockholm Tel: 08-453 60 00 | Copyright © 2016 International Data Group