Sajter om it & teknik

  • CIO SwedenIt-strategi, affärsnytta och kundrelationer.
  • Computer SwedenDagliga nyheter om it, telekom och affärer.
  • IDG.seDe viktigaste nyheterna från IDGs nyhetssajter.
  • InternetworldAllt om affärer på internet.
  • M3Sveriges prylsajt.
  • MacWorldAllt om Mac, OS X, Iphone och Ipad.
  • PC för AllaSveriges största och mest lästa datortidning.
  • SmartworldDin guide till det smarta hemmet.
  • TechWorldFör it-avdelningar, it-chefer och it-proffs.

Andra områden

  • Anbud24För anbudsansvariga och bid managers.
  • Studio För dig som producerar ljud och musik.
  • Upphandling24 Oberoende nyhetssajt om offentlig upphandling.

Tjänster

Stäng
Sök

Marknadsförarens guide till prickskytte

Marknadsförarens guide till prickskytte
Account-Based Marketing (AMB) har på senare tid ökat i popularitet bland B2B-markandsförare. ABM syftar på metoder där marknadsföringen fokuseras på en bestämd grupp av kunder som uppfyller väldefinierade kriterier. Kärnan i ABM utgörs av välkända marknadsföringsmetoder i kombination med ny teknik som tillsammans medger personaliserade budskap och automatiserade processer. Ta del av denna utmärkta guide till ABM från AdRoll.
Språk: English Format: PDF Filstorlek: 2,4 MB Publicerat: 2017-02-17
För att få tillgång till detta, vänligen ange dina kontaktuppgifter nedan

OBS! En länk till detta dokument kommer att skickas till den angivna e-postadressen.

Jag vill att mina uppgifter automatiskt fylls i vid nästa besök.

Obligatoriska fält markerade med *
 
SENASTE
Du har nått slutet av sidan.

Har du synpunkter på sajten? Kontakta sajtansvarig: Dario Nazemson | Om cookies, personuppgifter & copyright
Magnus Ladulåsgatan 65, 106 78 Stockholm Tel: 08-453 60 00 | Copyright © 2016 International Data Group