Sajter om it & teknik

  • CIO SwedenIt-strategi, affärsnytta och kundrelationer.
  • Computer SwedenDagliga nyheter om it, telekom och affärer.
  • IDG.seDe viktigaste nyheterna från IDGs nyhetssajter.
  • InternetworldAllt om affärer på internet.
  • M3Sveriges prylsajt.
  • MacWorldAllt om Mac, OS X, Iphone och Ipad.
  • PC för AllaSveriges största och mest lästa datortidning.
  • SmartworldDin guide till det smarta hemmet.
  • TechWorldFör it-avdelningar, it-chefer och it-proffs.

Andra områden

  • Anbud24För anbudsansvariga och bid managers.
  • Studio För dig som producerar ljud och musik.
  • Upphandling24 Oberoende nyhetssajt om offentlig upphandling.

Tjänster

Stäng
Sök

Digital Ångest

Digital Ångest
Inköpare är också människor. Konsumenternas köpbeteenden spiller över på B2B-handeln och 80 procent av alla köp börjar med att kunden botaniserar leverantörernas sajter. Även de som säljer komplexa produkter behöver ett digitalt skyltfönster och introduktionen av Amazon Business lär inte minska behovet. Digitalisering och B2B-e-handel är två sidor av samma mynt; en digitaliseringsprocess med målet att skapa digitala försäljningskanaler är den perfekta vägen ur företagets digitala ångest. Läs mer i detta whitepaper från Authority.
Språk: Swedish Format: PDF Filstorlek: 2,0 MB Publicerat: 2017-11-30
För att få tillgång till detta, vänligen ange dina kontaktuppgifter nedan

OBS! En länk till detta dokument kommer att skickas till den angivna e-postadressen.

Jag vill att mina uppgifter automatiskt fylls i vid nästa besök.

Obligatoriska fält markerade med *
 
SENASTE
Du har nått slutet av sidan.

Har du synpunkter på sajten? Kontakta sajtansvarig: Dario Nazemson | Om cookies, personuppgifter & copyright
Magnus Ladulåsgatan 65, 106 78 Stockholm Tel: 08-453 60 00 | Copyright © 2016 International Data Group