Sajter om it & teknik

  • CIO SwedenIt-strategi, affärsnytta och kundrelationer.
  • Computer SwedenDagliga nyheter om it, telekom och affärer.
  • IDG.seDe viktigaste nyheterna från IDGs nyhetssajter.
  • InternetworldAllt om affärer på internet.
  • M3Sveriges prylsajt
  • MacWorldAllt om Mac, OS X, Iphone och Ipad.
  • PC för AllaSveriges största och mest lästa datortidning.
  • TechWorldFör it-avdelningar, it-chefer och it-proffs.
  • IT.Branschen Sveriges enda branschtidning för IT-återförsäljare.

Andra områden

  • Anbud24För anbudsansvariga och bid managers.
  • CFO World Nätverket för Sveriges ekonomiproffs.
  • Studio För dig som producerar ljud och musik.
  • Upphandling24 Oberoende nyhetssajt om offentlig upphandling.

Tjänster

Stäng
Sök
Whitepapers från Genesys
Genesys
 
UTVALDA WHITEPAPERS
Så blir kunderna nöjdare med er kundtjänst

Genesys 2013-01-08

Så blir kunderna nöjdare med er kundtjänst
Läs mer i detta whitepaper om hur Genesys SIP-lösning kan ge företaget effektivare kundtjänst till lägre kostnad.
Så möter du rika 30-åringar

Genesys 2016-09-06

Så möter du rika 30-åringar
Ditt företag växer, och med det komplexiteten i hur du bemöter kunderna på rätt sätt, över rätt kanal och i rätt tid. Varje kategori av kunder (ålder, inkomst, m.m.) har sina favoriter när de tar kontakt med ditt företag i ett specifikt ärende. Skickliga företag vet att samordna kanalerna så kunden alltid blir nöjd. Gissa vilket sätt rika 30-åringar vill ta kontakt med dig?
Fem trender på fem minuter

Genesys 2016-05-02

Fem trender på fem minuter
Vad har fem nya trender gemensamt? Att det behövs mer. Mer minne, fler processorcykler, snabbare datakommunikation. Det gäller Internet of Things, det gäller storskalig dataanalys, det gäller Internet of anställda. I detta whitepaper beskriver Interactive Intelligence fem IT-trender som företag måste förhålla sig till. Vad förenar dem? Svar: Att det kan vara dags att gå över till molnet.
Gör inte kunden galen

Genesys 2016-06-27

Gör inte kunden galen
Förtroende för ett företag eller myndighet bygger på kommunikation. Förtroendet minskar varje gång kunden blir tappar tålamodet i en ändlös telefonkö eller inte får svar på ett mejl. * Använd flera kontaktkanaler: mejl, telefon, sms, sociala medier. * Lär känna kunderna och deras kontaktpreferenser. * Mät och jämför kunddialogen och dess resultat. Läs mer om Omnichannel i detta whitepaper från Interactive Intelligence.
Frånsprungen - det nya normala

Genesys 2016-09-06

Frånsprungen - det nya normala
Det är därför du ska vara onormal. Det är nämligen normalt att kunder avbryter köp vid minsta motstånd, det är normalt att de använder femtioelva kommunikationskanaler, och det är helt normalt att de blir sura för att du inte svarade innan de ställt frågan. Skämt åsido, men det ÄR normalt att många företag med kundservice har problem med hanteringen av nya generationer kunder. Bli inte en av dem.
BPM för kundtjänst

Genesys 2014-03-07

BPM för kundtjänst
I detta whitepaper beskrivs hur företag kan förbättra kundupplevelsen samtidigt som kostnaderna minskas.
Kundtjänstens överlevnadsguide

Genesys 2017-04-24

Kundtjänstens överlevnadsguide
Den sammantagna kundupplevelsen, det kunden tar med sig, består av flera kontaktpunkter där kunden kan uppleva olika nivåer av tillfredställelse och där du som tillhandahållare av en produkt eller tjänst kan styra hur kunden upplever varje interaktion. Den så kallade kundresan är alla dessa interaktioner tillsammans, och resan bör avslutas med en positiv interaktion. Genesys har i detta whitepaper tagit fram en best practise som förklarar hur kundresan kan mätas och optimeras, både för kunden och för er nivå av service och era värderingar som varumärke.
Kundtjänst - Molntjänst eller björntjänst?

Genesys 2017-04-24

Kundtjänst - Molntjänst eller björntjänst?
Kundtjänstorganisationer hör till dem som tar till sig molnet mest av alla. Sällan ger moln-tekniken så uppenbara fördelar som för just kundtjänsten. Hög flexibilitet, åtkomst 24/7 från vilken uppkopplad plats som helst, hög säkerhet och tillgänglighet, och förutsägbara kostnader bidrar till att ge kunderna den service de förväntar och ger företaget bästa möjligheterna att behålla kunderna genom professionell kundupplevelse. Detta whitepaper från Genesys förklarar varför kundtjänst och molntjänst är ett gott äktenskap.
 
SAMTLIGA WHITEPAPERS FRÅN GENESYS
Namn Företag Datum
Kundtjänstens överlevnadsguide
Kundtjänstens överlevnadsguide (1,1 MB)
Genesys 2017-04-24
Kundtjänst - Molntjänst eller björntjänst?
Kundtjänst - Molntjänst eller björntjänst? (5,3 MB)
Genesys 2017-04-24
Så möter du rika 30-åringar
Så möter du rika 30-åringar (5,1 MB)
Genesys 2016-09-06
Frånsprungen - det nya normala
Frånsprungen - det nya normala (3,6 MB)
Genesys 2016-09-06
Gör inte kunden galen
Gör inte kunden galen (4,7 MB)
Genesys 2016-06-27
Fem trender på fem minuter
Fem trender på fem minuter (1,2 MB)
Genesys 2016-05-02
BPM för kundtjänst
BPM för kundtjänst (1,4 MB)
Genesys 2014-03-07
Så blir kunderna nöjdare med er kundtjänst
Så blir kunderna nöjdare med er kundtjänst (195 KB)
Genesys 2013-01-08

Har du synpunkter på sajten? Kontakta sajtansvarig: Dario Nazemson | Om cookies, personuppgifter & copyright
Magnus Ladulåsgatan 65, 106 78 Stockholm Tel: 08-453 60 00 | Copyright © 2016 International Data Group