Sajter om it & teknik

  • CIO SwedenIt-strategi, affärsnytta och kundrelationer.
  • Computer SwedenDagliga nyheter om it, telekom och affärer.
  • IDG.seDe viktigaste nyheterna från IDGs nyhetssajter.
  • InternetworldAllt om affärer på internet.
  • M3Sveriges prylsajt.
  • MacWorldAllt om Mac, OS X, Iphone och Ipad.
  • PC för AllaSveriges största och mest lästa datortidning.
  • SmartworldDin guide till det smarta hemmet.
  • TechWorldFör it-avdelningar, it-chefer och it-proffs.

Andra områden

  • Anbud24För anbudsansvariga och bid managers.
  • Studio För dig som producerar ljud och musik.
  • Upphandling24 Oberoende nyhetssajt om offentlig upphandling.

Tjänster

Stäng
Sök

Frånsprungen - det nya normala

Frånsprungen - det nya normala
Det är därför du ska vara onormal. Det är nämligen normalt att kunder avbryter köp vid minsta motstånd, det är normalt att de använder femtioelva kommunikationskanaler, och det är helt normalt att de blir sura för att du inte svarade innan de ställt frågan. Skämt åsido, men det ÄR normalt att många företag med kundservice har problem med hanteringen av nya generationer kunder. Bli inte en av dem.

Detta whitepaper från Interactive Intelligence lär dig ta ett helhetsgrepp om kundservice.
Språk: English Format: PDF Filstorlek: 3,6 MB Publicerat: 2016-09-06
För att få tillgång till detta, vänligen ange dina kontaktuppgifter nedan

OBS! En länk till detta dokument kommer att skickas till den angivna e-postadressen.

Jag vill att mina uppgifter automatiskt fylls i vid nästa besök.

Obligatoriska fält markerade med *
 
SENASTE
Du har nått slutet av sidan.

Har du synpunkter på sajten? Kontakta sajtansvarig: Dario Nazemson | Om cookies, personuppgifter & copyright
Magnus Ladulåsgatan 65, 106 78 Stockholm Tel: 08-453 60 00 | Copyright © 2016 International Data Group