Sajter om it & teknik

  • CIO SwedenIt-strategi, affärsnytta och kundrelationer.
  • Computer SwedenDagliga nyheter om it, telekom och affärer.
  • IDG.seDe viktigaste nyheterna från IDGs nyhetssajter.
  • InternetworldAllt om affärer på internet.
  • M3Sveriges prylsajt.
  • MacWorldAllt om Mac, OS X, Iphone och Ipad.
  • PC för AllaSveriges största och mest lästa datortidning.
  • SmartworldDin guide till det smarta hemmet.
  • TechWorldFör it-avdelningar, it-chefer och it-proffs.

Andra områden

  • Anbud24För anbudsansvariga och bid managers.
  • Studio För dig som producerar ljud och musik.
  • Upphandling24 Oberoende nyhetssajt om offentlig upphandling.

Tjänster

Stäng
Sök

Gör inte kunden galen

Gör inte kunden galen
Förtroende för ett företag eller myndighet bygger på kommunikation. Förtroendet minskar varje gång kunden blir tappar tålamodet i en ändlös telefonkö eller inte får svar på ett mejl.

* Använd flera kontaktkanaler: mejl, telefon, sms, sociala medier.
* Lär känna kunderna och deras kontaktpreferenser.
* Mät och jämför kunddialogen och dess resultat.

Läs mer om Omnichannel i detta whitepaper från Interactive Intelligence.
Språk: Swedish Format: PDF Filstorlek: 4,7 MB Publicerat: 2016-06-27
För att få tillgång till detta, vänligen ange dina kontaktuppgifter nedan

OBS! En länk till detta dokument kommer att skickas till den angivna e-postadressen.

Jag vill att mina uppgifter automatiskt fylls i vid nästa besök.

Obligatoriska fält markerade med *
 
SENASTE
Du har nått slutet av sidan.

Har du synpunkter på sajten? Kontakta sajtansvarig: Dario Nazemson | Om cookies, personuppgifter & copyright
Magnus Ladulåsgatan 65, 106 78 Stockholm Tel: 08-453 60 00 | Copyright © 2016 International Data Group