Sajter om it & teknik

  • CIO SwedenIt-strategi, affärsnytta och kundrelationer.
  • Computer SwedenDagliga nyheter om it, telekom och affärer.
  • IDG.seDe viktigaste nyheterna från IDGs nyhetssajter.
  • InternetworldAllt om affärer på internet.
  • M3Sveriges prylsajt.
  • MacWorldAllt om Mac, OS X, Iphone och Ipad.
  • PC för AllaSveriges största och mest lästa datortidning.
  • SmartworldDin guide till det smarta hemmet.
  • TechWorldFör it-avdelningar, it-chefer och it-proffs.

Andra områden

  • Anbud24För anbudsansvariga och bid managers.
  • Studio För dig som producerar ljud och musik.
  • Upphandling24 Oberoende nyhetssajt om offentlig upphandling.

Tjänster

Stäng
Sök

Koll på kunden, inte kanalen

Koll på kunden, inte kanalen
De flesta normala kunder vet inte ens vad ”kanal” är. När ”Omnichannel” fungerar som bäst smälter kontaktvägarna ihop till en vy, men det kräver system och kundtjänst som fokuserar på kunden och hanterar kanaler sömlöst. Handen på hjärtat, är det ens viktigt om ärendet kom in via telefon eller Facebook? Nej, det viktiga är att kunden och kundens ärende hanteras rätt och smidigt. Läs mer i detta whitepaper från Genesys.
Språk: English Format: PDF Filstorlek: 7,7 MB Publicerat: 2017-08-23
För att få tillgång till detta, vänligen ange dina kontaktuppgifter nedan

OBS! En länk till detta dokument kommer att skickas till den angivna e-postadressen.

Jag vill att mina uppgifter automatiskt fylls i vid nästa besök.

Obligatoriska fält markerade med *
 
SENASTE
Du har nått slutet av sidan.

Har du synpunkter på sajten? Kontakta sajtansvarig: Dario Nazemson | Om cookies, personuppgifter & copyright
Magnus Ladulåsgatan 65, 106 78 Stockholm Tel: 08-453 60 00 | Copyright © 2016 International Data Group