Sajter om it & teknik

  • CIO SwedenIt-strategi, affärsnytta och kundrelationer.
  • Computer SwedenDagliga nyheter om it, telekom och affärer.
  • IDG.seDe viktigaste nyheterna från IDGs nyhetssajter.
  • InternetworldAllt om affärer på internet.
  • M3Sveriges prylsajt.
  • MacWorldAllt om Mac, OS X, Iphone och Ipad.
  • PC för AllaSveriges största och mest lästa datortidning.
  • SmartworldDin guide till det smarta hemmet.
  • TechWorldFör it-avdelningar, it-chefer och it-proffs.

Andra områden

  • Anbud24För anbudsansvariga och bid managers.
  • Studio För dig som producerar ljud och musik.
  • Upphandling24 Oberoende nyhetssajt om offentlig upphandling.

Tjänster

Stäng
Sök

IDG Whitepaper - 3 misstag med ABM

IDG Whitepaper - 3 misstag med ABM
Account Based Marketing (ABM) är hett inom marknadsföring. Att bearbeta utvalda konton ökar precisionen i försäljningsarbetet och fokuserar resurserna där de behövs som mest. Men att bara skapa en lista med drömkunder och börja ringa låter kanske enkelt och bra, men det är helt fel utgångspunkt. Strategin måste istället utgå från en grundlig analys. I detta whitepaper från IDG Connect, baserat på åratals erfarenheter, förklarar vi de tre vanligaste fallgroparna inom ABM, och hur du undviker dem.
Språk: Swedish Format: PDF Filstorlek: 1,1 MB Publicerat: 2017-10-25
För att få tillgång till detta, vänligen ange dina kontaktuppgifter nedan

OBS! En länk till detta dokument kommer att skickas till den angivna e-postadressen.

Jag vill att mina uppgifter automatiskt fylls i vid nästa besök.

Obligatoriska fält markerade med *
 
SENASTE
Du har nått slutet av sidan.

Har du synpunkter på sajten? Kontakta sajtansvarig: Dario Nazemson | Om cookies, personuppgifter & copyright
Magnus Ladulåsgatan 65, 106 78 Stockholm Tel: 08-453 60 00 | Copyright © 2018 International Data Group