Sajter om it & teknik

  • CIO SwedenIt-strategi, affärsnytta och kundrelationer.
  • Computer SwedenDagliga nyheter om it, telekom och affärer.
  • IDG.seDe viktigaste nyheterna från IDGs nyhetssajter.
  • InternetworldAllt om affärer på internet.
  • M3Sveriges prylsajt.
  • MacWorldAllt om Mac, OS X, Iphone och Ipad.
  • PC för AllaSveriges största och mest lästa datortidning.
  • SmartworldDin guide till det smarta hemmet.
  • TechWorldFör it-avdelningar, it-chefer och it-proffs.

Andra områden

  • Anbud24För anbudsansvariga och bid managers.
  • Studio För dig som producerar ljud och musik.
  • Upphandling24 Oberoende nyhetssajt om offentlig upphandling.

Tjänster

Stäng
Sök

Marknadsförarens guide till ePrivacy

Marknadsförarens guide till ePrivacy
ePrivacy-förordningen spås medföra stora konsekvenser för dig som marknadsförare eftersom lagen bland annat rör hur företag får hantera användarnas och kundernas webbläsar-cookies. Seth Godin, marknadsföringsgurun som 1999 presenterade Permission Marketing kan, såhär 18 år senare, vara något viktigt på spåren. Är inloggade medlemmar, precis som hos Facebook och Google, det nya svarta? Detta redaktionella whitepaper från IDG Connect presenterar dels den nya ePrivacy-lagen och dess konsekvenser för dig som marknadsförare, dels tar vi upp Godins idé om Permission Marketing som en möjlig väg framåt.
Språk: Swedish Format: PDF Filstorlek: 273 KB Publicerat: 2017-12-07
För att få tillgång till detta, vänligen ange dina kontaktuppgifter nedan

OBS! En länk till detta dokument kommer att skickas till den angivna e-postadressen.

Jag vill att mina uppgifter automatiskt fylls i vid nästa besök.

Obligatoriska fält markerade med *
 
SENASTE
Du har nått slutet av sidan.

Har du synpunkter på sajten? Kontakta sajtansvarig: Dario Nazemson | Om cookies, personuppgifter & copyright
Magnus Ladulåsgatan 65, 106 78 Stockholm Tel: 08-453 60 00 | Copyright © 2016 International Data Group