Sajter om it & teknik

  • CIO SwedenIt-strategi, affärsnytta och kundrelationer.
  • Computer SwedenDagliga nyheter om it, telekom och affärer.
  • IDG.seDe viktigaste nyheterna från IDGs nyhetssajter.
  • InternetworldAllt om affärer på internet.
  • M3Sveriges prylsajt.
  • MacWorldAllt om Mac, OS X, Iphone och Ipad.
  • PC för AllaSveriges största och mest lästa datortidning.
  • SmartworldDin guide till det smarta hemmet.
  • TechWorldFör it-avdelningar, it-chefer och it-proffs.

Andra områden

  • Anbud24För anbudsansvariga och bid managers.
  • Studio För dig som producerar ljud och musik.
  • Upphandling24 Oberoende nyhetssajt om offentlig upphandling.

Tjänster

Stäng
Sök

12 symptom på trasig kundupplevelse

12 symptom på trasig kundupplevelse
Kunden får erbjudanden om produkter de redan köpt. Eller ännu värre: kunden får erbjudanden samtidigt som hen är mitt uppe i ett inflammerat kundservice-ärende. Ouch! Den vanligaste orsaken bakom dessa missar är att ”den ena handen inte vet vad den andra gör” eftersom informationen om kunden är splittrad och svårtillgänglig. Problemen blir inte färre eller lättare av att kunden idag har många kanaler att välja på vid köp och vid kontakt med kundservice.

I detta whitepaper från Informatica får du 12 symptom på att kundupplevelsen inte är optimal, och 7 steg till förbättring som bygger på kunddata som strategisk tillgång.
Språk: Swedish Format: PDF Filstorlek: 667 KB Publicerat: 2016-06-29
För att få tillgång till detta, vänligen ange dina kontaktuppgifter nedan

OBS! En länk till detta dokument kommer att skickas till den angivna e-postadressen.

Jag vill att mina uppgifter automatiskt fylls i vid nästa besök.

Obligatoriska fält markerade med *
 
SENASTE
Du har nått slutet av sidan.

Har du synpunkter på sajten? Kontakta sajtansvarig: Dario Nazemson | Om cookies, personuppgifter & copyright
Magnus Ladulåsgatan 65, 106 78 Stockholm Tel: 08-453 60 00 | Copyright © 2016 International Data Group