Sajter om it & teknik

  • CIO SwedenIt-strategi, affärsnytta och kundrelationer.
  • Computer SwedenDagliga nyheter om it, telekom och affärer.
  • IDG.seDe viktigaste nyheterna från IDGs nyhetssajter.
  • M3Sveriges prylsajt.
  • MacWorldAllt om Mac, OS X, Iphone och Ipad.
  • PC för AllaSveriges största och mest lästa datortidning.
  • SmartworldDin guide till det smarta hemmet.
  • TechWorldFör it-avdelningar, it-chefer och it-proffs.
  • Topp100Sveriges bästa sajter och nättjänster.

Andra områden

  • Anbud24För anbudsansvariga och bid managers.
  • Studio För dig som producerar ljud och musik.
  • Upphandling24 Oberoende nyhetssajt om offentlig upphandling.

Tjänster

Stäng
Sök
Whitepapers från Intelecom
Intelecom
 
UTVALDA WHITEPAPERS
[research] Så förändras kundservice

Intelecom 2016-06-17

[research] Så förändras kundservice
Tekniken öppnar för olika kontaktytor mot ett företags kundservice. Traditionella kanaler som telefon dominerar fortfarande, men minskar. Nya kanaler är ofta en generationsfråga och är på uppåtgående. Hur ska din organisation förhålla sig till olika kanaler, och vad är egentligen ”rätt” kanal för era kunder? Läs denna praktiska handledning till flerkanalig kundservice.
 
SAMTLIGA WHITEPAPERS FRÅN INTELECOM
Namn Företag Datum
[research] Så förändras kundservice
[research] Så förändras kundservice (402 KB)
Intelecom 2016-06-17

Har du synpunkter på sajten? Kontakta sajtansvarig: Dario Nazemson | Om cookies, personuppgifter & copyright
Magnus Ladulåsgatan 65, 106 78 Stockholm Tel: 08-453 60 00 | Copyright © 2018 International Data Group