Sajter om it & teknik

  • CIO SwedenIt-strategi, affärsnytta och kundrelationer.
  • Computer SwedenDagliga nyheter om it, telekom och affärer.
  • IDG.seDe viktigaste nyheterna från IDGs nyhetssajter.
  • InternetworldAllt om affärer på internet.
  • M3Sveriges prylsajt.
  • MacWorldAllt om Mac, OS X, Iphone och Ipad.
  • PC för AllaSveriges största och mest lästa datortidning.
  • SmartworldDin guide till det smarta hemmet.
  • TechWorldFör it-avdelningar, it-chefer och it-proffs.

Andra områden

  • Anbud24För anbudsansvariga och bid managers.
  • Studio För dig som producerar ljud och musik.
  • Upphandling24 Oberoende nyhetssajt om offentlig upphandling.

Tjänster

Stäng
Sök
Whitepapers från Mitel
Mitel
 
UTVALDA WHITEPAPERS
Hur minskade Avis andelen tappade samtal till endast 5%?

Mitel 2015-11-02

Hur minskade Avis andelen tappade samtal till endast 5%?
För det globala hyrbilsföretaget Avis är det viktigt att ge utmärkt kundservice. Avis ville minska väntetiderna samtidigt som de ville få ner andelen tappade samtal till under än 5 % ... och de ville uppnå dessa mål utan att behöva anställa uppska...
Äldre stannar hemma längre

Mitel 2016-06-29

Äldre stannar hemma längre
Våra äldre vill och kan vara hemma längre. Tack vare teknik för övervakning, larm, kommunikation med mera kan de äldre stanna hemma längre med samma eller ökad trygghet. Vägen framåt går genom integration av olika punktlösningar till en och samma plattform. Smartare nyttjande av IT, mobiler och molnet ger både ökad trygghet och bättre kostnadseffektivitet.
Gnälliga kunder är en guldgruva

Mitel 2015-12-01

Gnälliga kunder är en guldgruva
Locka ur dem så mycket användbar information som du kan. För kundcentrets uppgift är inte att bli av med uppringande kunder på kortast möjliga tid, utan att ta reda på vad de vill och tycker. Nästa utmaning: att informationen inte ska stanna i kundcentret.
Varför är kundupplevelsen viktigare än CRM?

Mitel 2015-11-02

Varför är kundupplevelsen viktigare än CRM?
Trender i kommunikationstekniken har förändrat hur vi lever, arbetar och interagerar. Det finns en växande trend bland företagen att fokusera mer på kundupplevelsen. Ett sätt att se till att dina kunder alltid är i fokus är att implementera flexibel kontakthantering via flera medier.
Samla Mormors IT-lösningar

Mitel 2016-06-29

Samla Mormors IT-lösningar
Både säkerheten och effektiviteten ökar om olika tekniska lösningar och stödsystem kan integreras i samma plattform. Detta skapas genom öppna standarder som låter dig behålla befintliga punktlösningar, men ger en samlad och mobil plattform där personalen får den information de behöver var de än befinner sig, när som helst på dygnet.
En strategi för ditt kontaktcenter

Mitel 2015-11-02

En strategi för ditt kontaktcenter
Alla företag har en kontaktcenterfunktion, även om de inte har någon specifik avdelning för det. Om du har personal som främst arbetar med att svara på inkommande frågor från kunder, ta kontakt med befintliga eller potentiella kunder eller om du vill kunna interagera med dina kunder via multimediekanaler, är sannolikheten stor att en kontaktcenterlösning skulle kunna löna sig ordentligt för dig.
Bäst support vinner - 5 smarta grepp

Mitel 2015-11-26

Bäst support vinner - 5 smarta grepp
Om kunder hänger på sociala medier, bör kontaktcentret göra detsamma. Om kunderna är mobila borde kontaktcentret vara det också. Med flera konkurrerande företag, med likartade produkter, kommer den som bäst bemöter kunderna att vinna. Men då gäller det att organisationen och dess personal har de förutsättningar som krävs för att ge service på toppnivå.
Vårdhem bra, men hemma bäst

Mitel 2016-06-29

Vårdhem bra, men hemma bäst
Trenden mot allt mer vård i hemmet är stark. De äldre vill stanna hemma längre, och vårdgivarna och våra förtroendevalda ser potentiella kostnadsbesparingar. Enda haken är tryggheten, men tekniken kan överbrygga eventuella hinder. Mobil- och molntekniken kan ge bägge parter ökad trygghet till lägre kostnad, och de äldre själva är nog mer ”tech savvy” än du tror.
5 saker som irriterar kunder mest

Mitel 2015-11-23

5 saker som irriterar kunder mest
Så ska ditt kontaktcenter INTE göra. Idag möter du kunderna genom flera olika kanaler, men det är stor skillnad på vilka kanaler kunderna väljer, beroende på typ av ärende, och hela 37 procent av kunderna byter företag om de möts av ett dålig kontaktcenter.

Har du synpunkter på sajten? Kontakta sajtansvarig: Dario Nazemson | Om cookies, personuppgifter & copyright
Magnus Ladulåsgatan 65, 106 78 Stockholm Tel: 08-453 60 00 | Copyright © 2018 International Data Group