Sajter om it & teknik

  • CIO SwedenIt-strategi, affärsnytta och kundrelationer.
  • Computer SwedenDagliga nyheter om it, telekom och affärer.
  • IDG.seDe viktigaste nyheterna från IDGs nyhetssajter.
  • InternetworldAllt om affärer på internet.
  • M3Sveriges prylsajt
  • MacWorldAllt om Mac, OS X, Iphone och Ipad.
  • PC för AllaSveriges största och mest lästa datortidning.
  • TechWorldFör it-avdelningar, it-chefer och it-proffs.
  • IT.Branschen Sveriges enda branschtidning för IT-återförsäljare.

Andra områden

  • Anbud24För anbudsansvariga och bid managers.
  • CFO World Nätverket för Sveriges ekonomiproffs.
  • Studio För dig som producerar ljud och musik.
  • Upphandling24 Oberoende nyhetssajt om offentlig upphandling.

Tjänster

Stäng
Sök

Vet du vad du inte har sålt?

Vet du vad du inte har sålt?
Hur svårt kan det vara? Gå ner på lagret, räkna grejerna – klart! Vem behöver förkortningar som PIM (Product Inventory Management – om du måste veta). Men, allvarligt talat: PIM är inte för räknenissar. Det är mer än ett sätt att se till att företaget varken har för mycket eller för lite. I detta whitepaper från Osudio och Informatica får du en introduktion till PIM, hur du implementerar PIM och hur du demonstrerar affärsnyttan. Och du kan ju bara tjäna pengar på det du inte redan har sålt.
Språk: English Format: PDF Filstorlek: 1,0 MB Publicerat: 2017-02-10
För att få tillgång till detta, vänligen ange dina kontaktuppgifter nedan

OBS! En länk till detta dokument kommer att skickas till den angivna e-postadressen.

Jag vill att mina uppgifter automatiskt fylls i vid nästa besök.

Obligatoriska fält markerade med *
 
SENASTE
Du har nått slutet av sidan.

Har du synpunkter på sajten? Kontakta sajtansvarig: Dario Nazemson | Om cookies, personuppgifter & copyright
Magnus Ladulåsgatan 65, 106 78 Stockholm Tel: 08-453 60 00 | Copyright © 2016 International Data Group