Sajter om it & teknik

  • CIO SwedenIt-strategi, affärsnytta och kundrelationer.
  • Computer SwedenDagliga nyheter om it, telekom och affärer.
  • IDG.seDe viktigaste nyheterna från IDGs nyhetssajter.
  • InternetworldAllt om affärer på internet.
  • M3Sveriges prylsajt.
  • MacWorldAllt om Mac, OS X, Iphone och Ipad.
  • PC för AllaSveriges största och mest lästa datortidning.
  • SmartworldDin guide till det smarta hemmet.
  • TechWorldFör it-avdelningar, it-chefer och it-proffs.

Andra områden

  • Anbud24För anbudsansvariga och bid managers.
  • Studio För dig som producerar ljud och musik.
  • Upphandling24 Oberoende nyhetssajt om offentlig upphandling.

Tjänster

Stäng
Sök

Behövs det säljare 2020?

Behövs det säljare 2020?
Köparen är mer välinformerad än någonsin; i värsta fall kan de mer om produkten än säljaren. Orsaken är att Marknad blivit allt bättre på att förse potentiella kunder med information. McKinsey pekar på att det mest "avtändande" under köpresan är bristande kunskap. Gartner, å andra sidan, visar att en säljkontakt är fortsatt viktig för köparen. Säljare behövs alltså, men hur ska säljaren tackla utvecklingen? När ska leads kontaktas, och vilken information behöver säljaren? Läs mer i detta whitepaper från Upsales.
Språk: English Format: PDF Filstorlek: 2,1 MB Publicerat: 2017-11-23
För att få tillgång till detta, vänligen ange dina kontaktuppgifter nedan

OBS! En länk till detta dokument kommer att skickas till den angivna e-postadressen.

Jag vill att mina uppgifter automatiskt fylls i vid nästa besök.

Obligatoriska fält markerade med *
 
SENASTE
Du har nått slutet av sidan.

Har du synpunkter på sajten? Kontakta sajtansvarig: Dario Nazemson | Om cookies, personuppgifter & copyright
Magnus Ladulåsgatan 65, 106 78 Stockholm Tel: 08-453 60 00 | Copyright © 2016 International Data Group