Sajter om it & teknik

  • CIO SwedenIt-strategi, affärsnytta och kundrelationer.
  • Computer SwedenDagliga nyheter om it, telekom och affärer.
  • IDG.seDe viktigaste nyheterna från IDGs nyhetssajter.
  • M3Sveriges prylsajt.
  • MacWorldAllt om Mac, OS X, Iphone och Ipad.
  • PC för AllaSveriges största och mest lästa datortidning.
  • SmartworldDin guide till det smarta hemmet.
  • TechWorldFör it-avdelningar, it-chefer och it-proffs.
  • Topp100Sveriges bästa sajter och nättjänster.
Stäng
Sök
Whitepapers från ABBYY
ABBYY
 
UTVALDA WHITEPAPERS
Är trappan till internetbankens entré för brant?

ABBYY 2019-11-07

Är trappan till internetbankens entré för brant?
Mer var tredje blivande kund ger upp. De avbryter registreringen halvvägs och blir inte kunder åt banken eller annan nättjänst. Det var för omständligt, kunden hade kanske inte alla uppgifter till hands. Extra besvärligt blir det när utförliga formulär ska fyllas i på en smart mobil – vilket börjar bli det vanligaste. Här beskriver ABBYY hindren för kundrekrytering och hur man förenklar processen.
 
SAMTLIGA WHITEPAPERS FRÅN ABBYY
Namn Företag Datum
Är trappan till internetbankens entré för brant?
Är trappan till internetbankens entré för brant? (2,3 MB)
ABBYY 2019-11-07

Har du synpunkter på sajten? Kontakta sajtansvarig: Dario Nazemson | Om cookies, personuppgifter & copyright
Magnus Ladulåsgatan 65, 106 78 Stockholm Tel: 08-453 60 00 | Copyright © 2018 International Data Group