Sajter om it & teknik

  • CIO SwedenIt-strategi, affärsnytta och kundrelationer.
  • Computer SwedenDagliga nyheter om it, telekom och affärer.
  • IDG.seDe viktigaste nyheterna från IDGs nyhetssajter.
  • M3Sveriges prylsajt.
  • MacWorldAllt om Mac, OS X, Iphone och Ipad.
  • PC för AllaSveriges största och mest lästa datortidning.
  • SmartworldDin guide till det smarta hemmet.
  • TechWorldFör it-avdelningar, it-chefer och it-proffs.
  • Topp100Sveriges bästa sajter och nättjänster.
Stäng
Sök

Varför Lead Nurturing?

Varför Lead Nurturing?
Länge handlade marknadsförarnas leads-verksamhet om kvantitet – ju fler leads, desto bättre. Det såg bra ut i rapporterna. Tyvärr såg det inte lika bra ut för säljarna som ofta fick hantera leads av låg kvalitet. Idag är vi mitt inne i en process där marknadsförare skiftar fokus mot kvalitet. Kvalificerade leads är det som gäller idag, och Lead Nurturing är en viktig del av arbetet att föra leads till affär. Med många leads i luften kan det snabbt bli ohållbart att hålla reda på vilka program och aktiviteter alla leads tagit del av. Med ett bra verktyg slipper du detta stressmoment. Detta whitepaper från Adobe är en grundkurs i Lead Nurturing och en guide till vettiga verktyg.
Språk: English Format: PDF Filstorlek: 708 KB Publicerat: 2015-09-03
För att få tillgång till detta, vänligen ange dina kontaktuppgifter nedan

OBS! En länk till detta dokument kommer att skickas till den angivna e-postadressen.

Jag har läst och samtycker till IDG Sverige personuppgiftspolicy, som redovisar hur mina personuppgifter kan komma att insamlas, lagras, behandlas och delas med tredje part. IDG Sverige och anknutna projekt får samla in, lagra och behandla mina personuppgifter i syfte att ge mig tillgång till material som jag efterfrågar eller för att ge mig tillgång till efterfrågade tjänster, däribland registrering för och deltagande i event, och även för att jag ska kunna ta emot erbjudanden för liknande material eller tjänster genom direktmarknadsföring, inbegripet e-post, direktmarknadsföring genom telefon och SMS/textmeddelanden. Adobe får, i sin egenskap av sponsor för material och tjänster, också använda mina personuppgifter för att ta kontakt med mig för sådana syften som anges här ovanför. Mina personuppgifter kommer att överföras till tredje länder enbart om de länderna har en godtagbar nivå av dataskydd eller andra åtgärder för skydd av mina personuppgifter. Mitt samtycke kan dras tillbaka när som helst i framtiden genom att jag ändrar mina kontoinställningar Preferenser.
Jag godkänner ovanstående
Genom att skicka in detta formulär samtycker jag till att Adobe, i sin egenskap av sponsor för material och tjänster, också får använda mina personuppgifter för att ta kontakt med mig för sådana syften som anges här ovanför.
Du kan när som helst dra tillbaka ditt medgivande gällande marknadsföring genom att skicka in en anmälan om uppsägning till: Adobe Sekretesscenter. Du kan också säga upp Adobe marknadsföring med e-post genom att klicka på länken Unsubscribe (Uppsägning) som finns i varje utskick. Mer information om hur Infor behandlar data finns i Adobe sekretesspolicy .
Jag godkänner ovanstående
Jag vill att mina uppgifter automatiskt fylls i vid nästa besök.

Obligatoriska fält markerade med *
 
SENASTE
Du har nått slutet av sidan.

Har du synpunkter på sajten? Kontakta sajtansvarig: Dario Nazemson | Om cookies, personuppgifter & copyright
Magnus Ladulåsgatan 65, 106 78 Stockholm Tel: 08-453 60 00 | Copyright © 2018 International Data Group