Sajter om it & teknik

  • CIO SwedenIt-strategi, affärsnytta och kundrelationer.
  • Computer SwedenDagliga nyheter om it, telekom och affärer.
  • IDG.seDe viktigaste nyheterna från IDGs nyhetssajter.
  • M3Sveriges prylsajt.
  • MacWorldAllt om Mac, OS X, Iphone och Ipad.
  • PC för AllaSveriges största och mest lästa datortidning.
  • SmartworldDin guide till det smarta hemmet.
  • TechWorldFör it-avdelningar, it-chefer och it-proffs.
  • Topp100Sveriges bästa sajter och nättjänster.
Stäng
Sök
Whitepapers från ComAround
ComAround
 
UTVALDA WHITEPAPERS
Zero Level support – vägen till framgång

ComAround 2014-07-31

Zero Level support – vägen till framgång
Vill ni öka servicenivån till användarna och samtidigt minska kostnaden för bemannad support? Är svaret ja så ska ni införa Zero Level support.
Problemfri migrering med användaren i fokus

ComAround 2014-04-01

Problemfri migrering med användaren i fokus
I detta whitepaper får ni tips om hur ni genomför en lyckad migrering, receptet för framgång är att ha användarna i fokus.
Byt supportkön mot självbetjäning

ComAround 2014-10-27

Byt supportkön mot självbetjäning
Varje ärende i telefonsupporten kostar dubbelt, räknat i timlön. En anställd ringer - en svarar. Därför kan självbetjäning minska slöseriet med tid radikalt.
När kunskapen sitter i väggarna

ComAround 2018-12-19

När kunskapen sitter i väggarna
Det som gör inskolning på universitet, högskola – eller annan arbetsplats – extra besvärlig är det som inte står skrivet. Särskilt när alla inte längre har samma bakgrund. Förkunskaper och språkfärdighet varierar. I detta whitepaper från ComAround diskuteras hur man kan fånga de oskrivna kunskaperna och erfarenheterna och göra dem tillgängliga dygnet runt – med Google som förebild.
Kan det betala sig att digitalisera kunskap?

ComAround 2019-10-31

Kan det betala sig att digitalisera kunskap?
Trots att företag lägger ner tid och pengar på att dokumentera all kunskap i företaget så ger resultatet sällan lön för mödan. En orsak är att de kunnigaste har annat att göra än att skriva ner allt de vet. En annan kan vara att kunskap visserligen samlas in, men presenteras på ett svårtillgängligt sätt: för mycket, för lite – för krångligt. Här förklarar ComAround varför kunskapshantering ofta misslyckas – och vad man kan göra åt det.
Kundtjänst världen runt dygnet runt

ComAround 2019-10-31

Kundtjänst världen runt dygnet runt
Företag med världen som marknad behöver global kundtjänst. Att det är en utmaning är lätt att förstå. Tid, språk och kulturella skillnader är bara början. För när man planerar arbetsprocessen ställs man inför avgöranden. Hur mycket kan man centralisera – vilka ärenden kan och bör skötas så nära kunden som möjligt? I detta whitepaper från ComAround kan du läsa om utmaningarna med global kundtjänst – och hur du möter dem.

Har du synpunkter på sajten? Kontakta sajtansvarig: Dario Nazemson | Om cookies, personuppgifter & copyright
Magnus Ladulåsgatan 65, 106 78 Stockholm Tel: 08-453 60 00 | Copyright © 2018 International Data Group