Sajter om it & teknik

  • CIO SwedenIt-strategi, affärsnytta och kundrelationer.
  • Computer SwedenDagliga nyheter om it, telekom och affärer.
  • IDG.seDe viktigaste nyheterna från IDGs nyhetssajter.
  • M3Sveriges prylsajt.
  • MacWorldAllt om Mac, OS X, Iphone och Ipad.
  • PC för AllaSveriges största och mest lästa datortidning.
  • SmartworldDin guide till det smarta hemmet.
  • TechWorldFör it-avdelningar, it-chefer och it-proffs.
  • Topp100Sveriges bästa sajter och nättjänster.
Stäng
Sök
Whitepapers från ComAround
ComAround
 
UTVALDA WHITEPAPERS
Problemfri migrering med användaren i fokus

ComAround 2014-04-01

Problemfri migrering med användaren i fokus
I detta whitepaper får ni tips om hur ni genomför en lyckad migrering, receptet för framgång är att ha användarna i fokus.
Zero Level support – vägen till framgång

ComAround 2014-07-31

Zero Level support – vägen till framgång
Vill ni öka servicenivån till användarna och samtidigt minska kostnaden för bemannad support? Är svaret ja så ska ni införa Zero Level support.
När kunskapen sitter i väggarna

ComAround 2018-12-19

När kunskapen sitter i väggarna
Det som gör inskolning på universitet, högskola – eller annan arbetsplats – extra besvärlig är det som inte står skrivet. Särskilt när alla inte längre har samma bakgrund. Förkunskaper och språkfärdighet varierar. I detta whitepaper från ComAround diskuteras hur man kan fånga de oskrivna kunskaperna och erfarenheterna och göra dem tillgängliga dygnet runt – med Google som förebild.
Global support är som att ha spädbarn

ComAround 2019-10-10

Global support är som att ha spädbarn
Man kan bli uppringd när som helst på dygnet och man måste vara på plats hela tiden. I en global organisation är det förstås många som delar på jobbet. Men hur det ska skötas – tider, språk, kunskapsdelning – är en strategisk fråga som en internationellt verksam organisation måste lösa. Läs mer om global kundtjänst i detta whitepaper från Comaround.
Byt supportkön mot självbetjäning

ComAround 2014-10-27

Byt supportkön mot självbetjäning
Varje ärende i telefonsupporten kostar dubbelt, räknat i timlön. En anställd ringer - en svarar. Därför kan självbetjäning minska slöseriet med tid radikalt.
Därför är återvinning av kunskap en utmaning

ComAround 2019-09-09

Därför är återvinning av kunskap en utmaning
De som vet mest brukar ju ha annat att göra än att dokumentera. Men just deras kunskaper och erfarenheter behöver företaget spara och sätta i händerna på alla. Många gör en ansats, men resultaten ger sällan lön för mödan. Kunskap samlas in, men sedan presenteras den på ett svårtillgängligt sätt: för mycket, för lite – för krångligt. Här förklarar ComAround varför kunskapshantering kan göras bättre – och hur man gör.

Har du synpunkter på sajten? Kontakta sajtansvarig: Dario Nazemson | Om cookies, personuppgifter & copyright
Magnus Ladulåsgatan 65, 106 78 Stockholm Tel: 08-453 60 00 | Copyright © 2018 International Data Group