Sajter om it & teknik

  • CIO SwedenIt-strategi, affärsnytta och kundrelationer.
  • Computer SwedenDagliga nyheter om it, telekom och affärer.
  • IDG.seDe viktigaste nyheterna från IDGs nyhetssajter.
  • M3Sveriges prylsajt.
  • MacWorldAllt om Mac, OS X, Iphone och Ipad.
  • PC för AllaSveriges största och mest lästa datortidning.
  • SmartworldDin guide till det smarta hemmet.
  • TechWorldFör it-avdelningar, it-chefer och it-proffs.
  • Topp100Sveriges bästa sajter och nättjänster.

Andra områden

  • Anbud24För anbudsansvariga och bid managers.
  • Studio För dig som producerar ljud och musik.
  • Upphandling24 Oberoende nyhetssajt om offentlig upphandling.

Tjänster

Stäng
Sök
Whitepapers från Genesys
Genesys
 
UTVALDA WHITEPAPERS
Så blir kunderna nöjdare med er kundtjänst

Genesys 2013-01-08

Så blir kunderna nöjdare med er kundtjänst
Läs mer i detta whitepaper om hur Genesys SIP-lösning kan ge företaget effektivare kundtjänst till lägre kostnad.
BPM för kundtjänst

Genesys 2014-03-07

BPM för kundtjänst
I detta whitepaper beskrivs hur företag kan förbättra kundupplevelsen samtidigt som kostnaderna minskas.
Kundtjänst - Molntjänst eller björntjänst?

Genesys 2017-04-24

Kundtjänst - Molntjänst eller björntjänst?
Kundtjänstorganisationer hör till dem som tar till sig molnet mest av alla. Sällan ger moln-tekniken så uppenbara fördelar som för just kundtjänsten. Hög flexibilitet, åtkomst 24/7 från vilken uppkopplad plats som helst, hög säkerhet och tillgänglighet, och förutsägbara kostnader bidrar till att ge kunderna den service de förväntar och ger företaget bästa möjligheterna att behålla kunderna genom professionell kundupplevelse. Detta whitepaper från Genesys förklarar varför kundtjänst och molntjänst är ett gott äktenskap.
Koll på kunden, inte kanalen

Genesys 2017-08-23

Koll på kunden, inte kanalen
De flesta normala kunder vet inte ens vad ”kanal” är. När ”Omnichannel” fungerar som bäst smälter kontaktvägarna ihop till en vy, men det kräver system och kundtjänst som fokuserar på kunden och hanterar kanaler sömlöst. Handen på hjärtat, är det ens viktigt om ärendet kom in via telefon eller Facebook? Nej, det viktiga är att kunden och kundens ärende hanteras rätt och smidigt. Läs mer i detta whitepaper från Genesys.
Cloud 2.0 på 5 minuter

Genesys 2017-09-15

Cloud 2.0 på 5 minuter
Alla moln är inte lika. Det stor skillnad på hur molnarkitekturen är designad, konstruerad, byggd och levererad. Hur skalar moderna moln, vad ska du tänka på kring API:er, hur lagras och säkras data, och hur fungerar agil molnutveckling? Dessa frågor och fler därtill får du svar på i denna snabbgenomgång av moderna moln från Genesys.
Kundtjänstens vanligaste misstag

Genesys 2018-06-26

Kundtjänstens vanligaste misstag
Stämmer det verkligen att kunderna kräver att kundtjänsten är närvarande i varenda obskyr kommunikationskanal på Internet? Och om du har en fungerande infrastruktur för ditt kontaktcenter, byt för tusan inte ut den, även om kunderna är någon annanstans? Detta whitepaper från Genesys slår hål på tio myter om kundtjänst över många kanaler.
Så funkar AI-assisterad kundtjänst

Genesys 2018-09-03

Så funkar AI-assisterad kundtjänst
Säg Hej till Kate. Kate är en AI-baserad bot som hjälper kundtjänster världen över att ge kunderna bättre service över alla typer av kanaler. Det smarta med Kate är att hon kan hantera enkla ärenden automatiskt, samtidigt som hon är smart nog att lämna över till en mänsklig operatör när ärendet så kräver. Kate gillar att jobba med människor och är både självgående och en lagspelare. Kolla in Kates CV i detta whitepaper och boka ett personligt möte med Kates referenser på Genesys.
AI botar kundtjänst

Genesys 2018-09-03

AI botar kundtjänst
Självbetjäning och chatbotar kommer starkt inom kundtjänsttekniken. Tidigare användes detta för att minska antalet samtal, men idag söker sig kunderna till denna typ av kanaler som en första interaktion - för att det är smidigt och fullt tillräckligt för det stora flertalet ärenden. Tillsammans med AI (Artificiell Intelligens) och kundanalys utvecklas kundtjänsten mot högre effektivitet, lägre kostnader och nöjdare kunder. Läs mer i detta whitepaper från Genesys.
Gör inte kunden galen

Genesys 2016-06-27

Gör inte kunden galen
Förtroende för ett företag eller myndighet bygger på kommunikation. Förtroendet minskar varje gång kunden blir tappar tålamodet i en ändlös telefonkö eller inte får svar på ett mejl. * Använd flera kontaktkanaler: mejl, telefon, sms, sociala medier. * Lär känna kunderna och deras kontaktpreferenser. * Mät och jämför kunddialogen och dess resultat. Läs mer om Omnichannel i detta whitepaper från Interactive Intelligence.

Har du synpunkter på sajten? Kontakta sajtansvarig: Dario Nazemson | Om cookies, personuppgifter & copyright
Magnus Ladulåsgatan 65, 106 78 Stockholm Tel: 08-453 60 00 | Copyright © 2018 International Data Group