Sajter om it & teknik

  • CIO SwedenIt-strategi, affärsnytta och kundrelationer.
  • Computer SwedenDagliga nyheter om it, telekom och affärer.
  • IDG.seDe viktigaste nyheterna från IDGs nyhetssajter.
  • M3Sveriges prylsajt.
  • MacWorldAllt om Mac, OS X, Iphone och Ipad.
  • PC för AllaSveriges största och mest lästa datortidning.
  • SmartworldDin guide till det smarta hemmet.
  • TechWorldFör it-avdelningar, it-chefer och it-proffs.
  • Topp100Sveriges bästa sajter och nättjänster.

Andra områden

  • Anbud24För anbudsansvariga och bid managers.
  • Studio För dig som producerar ljud och musik.
  • Upphandling24 Oberoende nyhetssajt om offentlig upphandling.

Tjänster

Stäng
Sök
Whitepapers från Genesys
Genesys
 
UTVALDA WHITEPAPERS
Så blir kunderna nöjdare med er kundtjänst

Genesys 2013-01-08

Så blir kunderna nöjdare med er kundtjänst
Läs mer i detta whitepaper om hur Genesys SIP-lösning kan ge företaget effektivare kundtjänst till lägre kostnad.
Säljarens karta till kundresan

Genesys 2018-10-12

Säljarens karta till kundresan
Vill du möta kunden? Då måste du veta var han eller hon är. Och det är ett rörligt mål. Man talar om kundresan – allt som kunden gör i cyberrymden och i den fysiska världen tills han eller hon bestämmer sig och beställer. Och sedan fortsätter resan. I detta whitepaper från Genesys kan du läsa om hur du skapar förståelse för kundresan för att forma en övertygande kundupplevelse.
Koll på kunden, inte kanalen

Genesys 2017-08-23

Koll på kunden, inte kanalen
De flesta normala kunder vet inte ens vad ”kanal” är. När ”Omnichannel” fungerar som bäst smälter kontaktvägarna ihop till en vy, men det kräver system och kundtjänst som fokuserar på kunden och hanterar kanaler sömlöst. Handen på hjärtat, är det ens viktigt om ärendet kom in via telefon eller Facebook? Nej, det viktiga är att kunden och kundens ärende hanteras rätt och smidigt. Läs mer i detta whitepaper från Genesys.
10 råd innan du flyttar kundcentret till molnet

Genesys 2017-08-11

10 råd innan du flyttar kundcentret till molnet
Man slipper hårdvara som ska servas och uppdateras – och som krånglar. Men vad förlorar man? Kundcenter – telefoni, e-post, sms – som molntjänst ser ut som lösningen som alla väljer när det blir dags. Men sakta i backarna. Varje organisation har unika behov och en storlek passar inte alla. Här ger Genesys tio goda råd för dig som på allvar funderar på att flytta kundtjänsten till molnet.
Kundtjänst - Molntjänst eller björntjänst?

Genesys 2017-04-24

Kundtjänst - Molntjänst eller björntjänst?
Kundtjänstorganisationer hör till dem som tar till sig molnet mest av alla. Sällan ger moln-tekniken så uppenbara fördelar som för just kundtjänsten. Hög flexibilitet, åtkomst 24/7 från vilken uppkopplad plats som helst, hög säkerhet och tillgänglighet, och förutsägbara kostnader bidrar till att ge kunderna den service de förväntar och ger företaget bästa möjligheterna att behålla kunderna genom professionell kundupplevelse. Detta whitepaper från Genesys förklarar varför kundtjänst och molntjänst är ett gott äktenskap.
Så funkar AI-assisterad kundtjänst

Genesys 2018-09-03

Så funkar AI-assisterad kundtjänst
Säg Hej till Kate. Kate är en AI-baserad bot som hjälper kundtjänster världen över att ge kunderna bättre service över alla typer av kanaler. Det smarta med Kate är att hon kan hantera enkla ärenden automatiskt, samtidigt som hon är smart nog att lämna över till en mänsklig operatör när ärendet så kräver. Kate gillar att jobba med människor och är både självgående och en lagspelare. Kolla in Kates CV i detta whitepaper och boka ett personligt möte med Kates referenser på Genesys.
Cloud 2.0 på 5 minuter

Genesys 2017-09-15

Cloud 2.0 på 5 minuter
Alla moln är inte lika. Det stor skillnad på hur molnarkitekturen är designad, konstruerad, byggd och levererad. Hur skalar moderna moln, vad ska du tänka på kring API:er, hur lagras och säkras data, och hur fungerar agil molnutveckling? Dessa frågor och fler därtill får du svar på i denna snabbgenomgång av moderna moln från Genesys.
BPM för kundtjänst

Genesys 2014-03-07

BPM för kundtjänst
I detta whitepaper beskrivs hur företag kan förbättra kundupplevelsen samtidigt som kostnaderna minskas.
Så vinner du med Customer Experience

Genesys 2018-01-10

Så vinner du med Customer Experience
Om samma vara säljs till samma pris på två olika sajter, vad avgör vilken sajt du väljer? Det kan förstås vara väldigt olika, men en gemensam nämnare är oftast det något luddiga begreppet användarupplevelse. När företag tänker kring användarupplevelse hamnar de ofta i ett ganska själviskt tänk med den egna försäljningen som ledstjärna, och inte just kundens upplevelse. I detta whitepaper slår Genesys en ett slag för kundfokuserad användarupplevelse. Vänd på steken och sälj mer.

Har du synpunkter på sajten? Kontakta sajtansvarig: Dario Nazemson | Om cookies, personuppgifter & copyright
Magnus Ladulåsgatan 65, 106 78 Stockholm Tel: 08-453 60 00 | Copyright © 2018 International Data Group