Sajter om it & teknik

  • CIO SwedenIt-strategi, affärsnytta och kundrelationer.
  • Computer SwedenDagliga nyheter om it, telekom och affärer.
  • IDG.seDe viktigaste nyheterna från IDGs nyhetssajter.
  • M3Sveriges prylsajt.
  • MacWorldAllt om Mac, OS X, Iphone och Ipad.
  • PC för AllaSveriges största och mest lästa datortidning.
  • SmartworldDin guide till det smarta hemmet.
  • TechWorldFör it-avdelningar, it-chefer och it-proffs.
  • Topp100Sveriges bästa sajter och nättjänster.

Andra områden

  • Anbud24För anbudsansvariga och bid managers.
  • Studio För dig som producerar ljud och musik.
  • Upphandling24 Oberoende nyhetssajt om offentlig upphandling.

Tjänster

Stäng
Sök
Whitepapers från Genesys
Genesys
 
UTVALDA WHITEPAPERS
Så blir kunderna nöjdare med er kundtjänst

Genesys 2013-01-08

Så blir kunderna nöjdare med er kundtjänst
Läs mer i detta whitepaper om hur Genesys SIP-lösning kan ge företaget effektivare kundtjänst till lägre kostnad.
Kundtjänst - Molntjänst eller björntjänst?

Genesys 2017-04-24

Kundtjänst - Molntjänst eller björntjänst?
Kundtjänstorganisationer hör till dem som tar till sig molnet mest av alla. Sällan ger moln-tekniken så uppenbara fördelar som för just kundtjänsten. Hög flexibilitet, åtkomst 24/7 från vilken uppkopplad plats som helst, hög säkerhet och tillgänglighet, och förutsägbara kostnader bidrar till att ge kunderna den service de förväntar och ger företaget bästa möjligheterna att behålla kunderna genom professionell kundupplevelse. Detta whitepaper från Genesys förklarar varför kundtjänst och molntjänst är ett gott äktenskap.
Fem trender på fem minuter

Genesys 2016-05-02

Fem trender på fem minuter
Vad har fem nya trender gemensamt? Att det behövs mer. Mer minne, fler processorcykler, snabbare datakommunikation. Det gäller Internet of Things, det gäller storskalig dataanalys, det gäller Internet of anställda. I detta whitepaper beskriver Interactive Intelligence fem IT-trender som företag måste förhålla sig till. Vad förenar dem? Svar: Att det kan vara dags att gå över till molnet.
Så funkar AI-assisterad kundtjänst

Genesys 2018-09-03

Så funkar AI-assisterad kundtjänst
Säg Hej till Kate. Kate är en AI-baserad bot som hjälper kundtjänster världen över att ge kunderna bättre service över alla typer av kanaler. Det smarta med Kate är att hon kan hantera enkla ärenden automatiskt, samtidigt som hon är smart nog att lämna över till en mänsklig operatör när ärendet så kräver. Kate gillar att jobba med människor och är både självgående och en lagspelare. Kolla in Kates CV i detta whitepaper och boka ett personligt möte med Kates referenser på Genesys.
Säljarens karta till kundresan

Genesys 2018-10-12

Säljarens karta till kundresan
Vill du möta kunden? Då måste du veta var han eller hon är. Och det är ett rörligt mål. Man talar om kundresan – allt som kunden gör i cyberrymden och i den fysiska världen tills han eller hon bestämmer sig och beställer. Och sedan fortsätter resan. I detta whitepaper från Genesys kan du läsa om hur du skapar förståelse för kundresan för att forma en övertygande kundupplevelse.
Gör inte kunden galen

Genesys 2016-06-27

Gör inte kunden galen
Förtroende för ett företag eller myndighet bygger på kommunikation. Förtroendet minskar varje gång kunden blir tappar tålamodet i en ändlös telefonkö eller inte får svar på ett mejl. * Använd flera kontaktkanaler: mejl, telefon, sms, sociala medier. * Lär känna kunderna och deras kontaktpreferenser. * Mät och jämför kunddialogen och dess resultat. Läs mer om Omnichannel i detta whitepaper från Interactive Intelligence.
Kundtjänstens överlevnadsguide

Genesys 2017-04-24

Kundtjänstens överlevnadsguide
Den sammantagna kundupplevelsen, det kunden tar med sig, består av flera kontaktpunkter där kunden kan uppleva olika nivåer av tillfredställelse och där du som tillhandahållare av en produkt eller tjänst kan styra hur kunden upplever varje interaktion. Den så kallade kundresan är alla dessa interaktioner tillsammans, och resan bör avslutas med en positiv interaktion. Genesys har i detta whitepaper tagit fram en best practise som förklarar hur kundresan kan mätas och optimeras, både för kunden och för er nivå av service och era värderingar som varumärke.
Kundtjänstens vanligaste misstag

Genesys 2018-06-26

Kundtjänstens vanligaste misstag
Stämmer det verkligen att kunderna kräver att kundtjänsten är närvarande i varenda obskyr kommunikationskanal på Internet? Och om du har en fungerande infrastruktur för ditt kontaktcenter, byt för tusan inte ut den, även om kunderna är någon annanstans? Detta whitepaper från Genesys slår hål på tio myter om kundtjänst över många kanaler.
Så möter du rika 30-åringar

Genesys 2016-09-06

Så möter du rika 30-åringar
Ditt företag växer, och med det komplexiteten i hur du bemöter kunderna på rätt sätt, över rätt kanal och i rätt tid. Varje kategori av kunder (ålder, inkomst, m.m.) har sina favoriter när de tar kontakt med ditt företag i ett specifikt ärende. Skickliga företag vet att samordna kanalerna så kunden alltid blir nöjd. Gissa vilket sätt rika 30-åringar vill ta kontakt med dig?

Har du synpunkter på sajten? Kontakta sajtansvarig: Dario Nazemson | Om cookies, personuppgifter & copyright
Magnus Ladulåsgatan 65, 106 78 Stockholm Tel: 08-453 60 00 | Copyright © 2018 International Data Group