Sajter om it & teknik

  • CIO SwedenIt-strategi, affärsnytta och kundrelationer.
  • Computer SwedenDagliga nyheter om it, telekom och affärer.
  • IDG.seDe viktigaste nyheterna från IDGs nyhetssajter.
  • M3Sveriges prylsajt.
  • MacWorldAllt om Mac, OS X, Iphone och Ipad.
  • PC för AllaSveriges största och mest lästa datortidning.
  • SmartworldDin guide till det smarta hemmet.
  • TechWorldFör it-avdelningar, it-chefer och it-proffs.
  • Topp100Sveriges bästa sajter och nättjänster.
Stäng
Sök

Börjar kontaktcentret likna en bläckfisk?

Börjar kontaktcentret likna en bläckfisk?
Det genomsnittliga kundcentret interagerar med kunderna genom 11 kanaler. Som inte är koordinerade. Men kunderna vill ha ett bemötande av företaget. Därför kan det vara dags att fundera på ett system som samordnar all kundkontakt i en enda process – omnichannel. Men övergången behöver inte ske över en natt. Här berättar Genesys om stegvis migrering till en molnbaserad kundtjänst.
Språk: English Format: PDF Filstorlek: 156 KB Publicerat: 2019-06-24
För att få tillgång till detta, vänligen ange dina kontaktuppgifter nedan

OBS! En länk till detta dokument kommer att skickas till den angivna e-postadressen.

Jag samtycker till att IDG-koncernen behandlar mina personuppgifter för att ge tillgång till innehållet och för vidare kontakt gällande erbjudanden om liknande innehåll och tjänster via direktmarknadsföring inklusive epost, telefon och SMS.
Genesys som sponsor av innehållet får också använda mina personuppgifter för samma syften.
Fullständig personuppgiftspolicy för IDG personuppgiftspolicy samt Genesys integritetspolicy.
Jag godkänner ovanstående

Jag vill att mina uppgifter automatiskt fylls i vid nästa besök.

Obligatoriska fält markerade med *
 
SENASTE
Du har nått slutet av sidan.

Har du synpunkter på sajten? Kontakta sajtansvarig: Dario Nazemson | Om cookies, personuppgifter & copyright
Magnus Ladulåsgatan 65, 106 78 Stockholm Tel: 08-453 60 00 | Copyright © 2018 International Data Group