Sajter om it & teknik

  • CIO SwedenIt-strategi, affärsnytta och kundrelationer.
  • Computer SwedenDagliga nyheter om it, telekom och affärer.
  • IDG.seDe viktigaste nyheterna från IDGs nyhetssajter.
  • M3Sveriges prylsajt.
  • MacWorldAllt om Mac, OS X, Iphone och Ipad.
  • PC för AllaSveriges största och mest lästa datortidning.
  • SmartworldDin guide till det smarta hemmet.
  • TechWorldFör it-avdelningar, it-chefer och it-proffs.
  • Topp100Sveriges bästa sajter och nättjänster.
Stäng
Sök

De två vägarna till lyckad kundupplevelse

De två vägarna till lyckad kundupplevelse
Paradoxen i mötet med kunden är att det är antingen—eller. Antingen snabba effektiva knapptryckningar utan prat. Eller också: vänligt samtal med kompetent personal. Inget däremellan. Kunden vill inte svara på tjugo frågor och sedan bli vidarekopplad till någon som ställer samma frågor en gång till. Här ger Genesys fem tips om tilltalande kundupplevelse.
Språk: English Format: PDF Filstorlek: 1,7 MB Publicerat: 2019-12-18
För att få tillgång till detta, vänligen ange dina kontaktuppgifter nedan

OBS! En länk till detta dokument kommer att skickas till den angivna e-postadressen.

Jag samtycker till att IDG-koncernen behandlar mina personuppgifter för att ge tillgång till innehållet och för vidare kontakt gällande erbjudanden om liknande innehåll och tjänster via direktmarknadsföring inklusive epost, telefon och SMS.
Genesys som sponsor av innehållet får också använda mina personuppgifter för samma syften.
Fullständig personuppgiftspolicy för IDG personuppgiftspolicy samt Genesys integritetspolicy.
Jag godkänner ovanstående

Jag vill att mina uppgifter automatiskt fylls i vid nästa besök.

Obligatoriska fält markerade med *
 
SENASTE
Du har nått slutet av sidan.

Har du synpunkter på sajten? Kontakta sajtansvarig: Dario Nazemson | Om cookies, personuppgifter & copyright
Magnus Ladulåsgatan 65, 106 78 Stockholm Tel: 08-453 60 00 | Copyright © 2018 International Data Group