Sajter om it & teknik

  • CIO SwedenIt-strategi, affärsnytta och kundrelationer.
  • Computer SwedenDagliga nyheter om it, telekom och affärer.
  • IDG.seDe viktigaste nyheterna från IDGs nyhetssajter.
  • M3Sveriges prylsajt.
  • MacWorldAllt om Mac, OS X, Iphone och Ipad.
  • PC för AllaSveriges största och mest lästa datortidning.
  • SmartworldDin guide till det smarta hemmet.
  • TechWorldFör it-avdelningar, it-chefer och it-proffs.
  • Topp100Sveriges bästa sajter och nättjänster.
Stäng
Sök

Sluta koppla kunden fel

Sluta koppla kunden fel
Grundläggande för kundupplevelsen är att en kund med ett ärende får tala med en kunnig person direkt. Men det är inte enkelt att ordna i en organisation som måste slussa tusentals telefonsamtal eller chattsamtal vidare varje dag. Missar irriterar inte bara kunden, utan också den anställda. Här beskriver Genesys hur molnbaserade AI-verktyg kan förbättra kundupplevensen (CX) och medarbetarupplevelsen (EX).

Lär dig mer om:
- Varför lösningar för kundupplevelser bör vara rotade i fokus på effektivitet och automatisering
- Hur CX är nära sammanflätat med anställda i kontaktcenter och liknande funktioner
Vilka teknologier behövs för CX-lösningar idag och i framtiden?
Språk: English Format: PDF Filstorlek: 967 KB Publicerat: 2020-09-07
För att få tillgång till detta, vänligen ange dina kontaktuppgifter nedan

OBS! En länk till detta dokument kommer att skickas till den angivna e-postadressen.

Jag har läst och samtycker till IDG Sverige personuppgiftspolicy, som redovisar hur mina personuppgifter kan komma att insamlas, lagras, behandlas och delas med tredje part. IDG Sverige och anknutna projekt får samla in, lagra och behandla mina personuppgifter i syfte att ge mig tillgång till material som jag efterfrågar eller för att ge mig tillgång till efterfrågade tjänster, däribland registrering för och deltagande i event, och även för att jag ska kunna ta emot erbjudanden för liknande material eller tjänster genom direktmarknadsföring, inbegripet e-post, direktmarknadsföring genom telefon och SMS/textmeddelanden. Genesys får, i sin egenskap av sponsor för material och tjänster, också använda mina personuppgifter för att ta kontakt med mig för sådana syften som anges här ovanför. Mina personuppgifter kommer att överföras till tredje länder enbart om de länderna har en godtagbar nivå av dataskydd eller andra åtgärder för skydd av mina personuppgifter. Mitt samtycke kan dras tillbaka när som helst i framtiden genom att jag ändrar mina kontoinställningar Preferenser.
Jag godkänner ovanstående

Jag vill att mina uppgifter automatiskt fylls i vid nästa besök.

Obligatoriska fält markerade med *
 
SENASTE
Du har nått slutet av sidan.

Har du synpunkter på sajten? Kontakta sajtansvarig: Dario Nazemson | Om cookies, personuppgifter & copyright
Magnus Ladulåsgatan 65, 106 78 Stockholm Tel: 08-453 60 00 | Copyright © 2018 International Data Group