Sajter om it & teknik

  • CIO SwedenIt-strategi, affärsnytta och kundrelationer.
  • Computer SwedenDagliga nyheter om it, telekom och affärer.
  • IDG.seDe viktigaste nyheterna från IDGs nyhetssajter.
  • M3Sveriges prylsajt.
  • MacWorldAllt om Mac, OS X, Iphone och Ipad.
  • PC för AllaSveriges största och mest lästa datortidning.
  • SmartworldDin guide till det smarta hemmet.
  • TechWorldFör it-avdelningar, it-chefer och it-proffs.
  • Topp100Sveriges bästa sajter och nättjänster.
Stäng
Sök

Så lyckas du med Account-Based Marketing

Så lyckas du med Account-Based Marketing
Många business-to-business marknadsförare har hört talas om Account-Based Marketing (ABM). Man har hört kollegor prata om det, några leverantörer erbjudit tjänster, kanske testat några kampanjer men svårt att få grepp om helheten och den verkliga nyttan.

Viktigaste att få grepp om med ABM, är att det är en strategi, ett sätt att go-to-market approach där marknad i samarbete med försäljning har en gemensam målbild vilka konton ni vill etablera en långvarig affärsrelation med.

Vad bör du tänka på innan du sätter igång ett initiativ inom ABM? Ta del av denna guide från oss på IDG där du bland annat kan ta del av en intervju med några av våra främsta experter inom ABM (Mark Burton, SVP Data Services) och Andrew Mehr (Triblio/IDG).

- Vad bör man tänka annorlunda på jämfört med andra typer av kampanjer?
- Vilka är de vanligaste misstagen? - Hur ska man resonera kring ABM i flera olika kanaler?

Läs mer i vår guide om hur du lyckas med Account-Based Marketing.
Språk: English Format: PDF Filstorlek: 2,8 MB Publicerat: 2021-02-17
För att få tillgång till detta, vänligen ange dina kontaktuppgifter nedan

OBS! En länk till detta dokument kommer att skickas till den angivna e-postadressen.

Jag samtycker till att IDG-koncernen behandlar mina personuppgifter för att ge tillgång till innehållet och för vidare kontakt gällande erbjudanden om liknande innehåll och tjänster via direktmarknadsföring inklusive epost, telefon och SMS.
Fullständig personuppgiftspolicy för IDG personuppgiftspolicy
Jag godkänner ovanstående

Jag vill att mina uppgifter automatiskt fylls i vid nästa besök.

Obligatoriska fält markerade med *
 
SENASTE
Du har nått slutet av sidan.

Har du synpunkter på sajten? Kontakta sajtansvarig: Dario Nazemson | Om cookies, personuppgifter & copyright
Magnus Ladulåsgatan 65, 106 78 Stockholm Tel: 08-453 60 00 | Copyright © 2018 International Data Group