Sajter om it & teknik

  • CIO SwedenIt-strategi, affärsnytta och kundrelationer.
  • Computer SwedenDagliga nyheter om it, telekom och affärer.
  • IDG.seDe viktigaste nyheterna från IDGs nyhetssajter.
  • M3Sveriges prylsajt.
  • MacWorldAllt om Mac, OS X, Iphone och Ipad.
  • PC för AllaSveriges största och mest lästa datortidning.
  • SmartworldDin guide till det smarta hemmet.
  • TechWorldFör it-avdelningar, it-chefer och it-proffs.
  • Topp100Sveriges bästa sajter och nättjänster.
Stäng
Sök

Snart kan it-supporten jobba deltid

Snart kan it-supporten jobba deltid
Helpdeskens arbete minskade med 20 procent.
Genom att jämföra felanmälningar med händelseloggar med big data-teknik lyckades Intel förutse it-incidenter innan de inträffade. Supportkostnader sjönk, anställda kunde arbeta i stället för att vänta på hjälp.
I detta whitepaper redogör Intel för hur detta testades
på 95 000 användare och vad som krävs.
Språk: English Format: PDF Filstorlek: 845 KB Publicerat: 2014-06-15
För att få tillgång till detta, vänligen ange dina kontaktuppgifter nedan

OBS! En länk till detta dokument kommer att skickas till den angivna e-postadressen.

Ja, jag accepterar IDGs allmäna villkor om personuppgifter. Vidare accepterar jag att ta emot uppdateringar, nyhetsbrev och samtal om Intels senaste produkter, teknologier och evenemang för IT-beslutsfattare. För mer information om vår integritetspolicy, se vår integritetspolicy och våra användningsvillkor.
Jag godkänner ovanstående

Jag vill att mina uppgifter automatiskt fylls i vid nästa besök.

Obligatoriska fält markerade med *
 
SENASTE
Du har nått slutet av sidan.

Har du synpunkter på sajten? Kontakta sajtansvarig: Dario Nazemson | Om cookies, personuppgifter & copyright
Magnus Ladulåsgatan 65, 106 78 Stockholm Tel: 08-453 60 00 | Copyright © 2018 International Data Group