Sajter om it & teknik

  • CIO SwedenIt-strategi, affärsnytta och kundrelationer.
  • Computer SwedenDagliga nyheter om it, telekom och affärer.
  • IDG.seDe viktigaste nyheterna från IDGs nyhetssajter.
  • M3Sveriges prylsajt.
  • MacWorldAllt om Mac, OS X, Iphone och Ipad.
  • PC för AllaSveriges största och mest lästa datortidning.
  • SmartworldDin guide till det smarta hemmet.
  • TechWorldFör it-avdelningar, it-chefer och it-proffs.
  • Topp100Sveriges bästa sajter och nättjänster.
Stäng
Sök

Kunden ringer sist – inte först

Kunden ringer sist – inte först
Ringa till kundtjänsten är det sista kunden gör. Inte det första. Det första som de flesta kunder gör när de har problem med en produkt eller tjänst är att söka lösningen på webben. Och därför vill en kund som ringer inte börja om från ruta ett. Kunden blir tacksam om kundtjänsten tar över där självbetjäningen slutade. Här ger Mitel fem råd om tekniska lösningar som ger kunden en smidigare upplevelse.
Språk: English Format: PDF Filstorlek: 854 KB Publicerat: 2021-02-18
För att få tillgång till detta, vänligen ange dina kontaktuppgifter nedan

OBS! En länk till detta dokument kommer att skickas till den angivna e-postadressen.

Jag samtycker till att IDG-koncernen behandlar mina personuppgifter för att ge tillgång till innehållet och för vidare kontakt gällande erbjudanden om liknande innehåll och tjänster via direktmarknadsföring inklusive epost, telefon och SMS. Mitel som sponsor av innehållet får också använda mina personuppgifter för samma syften.
Fullständig personuppgiftspolicy för IDG personuppgiftspolicy samt Mitel integritetspolicy.
Jag godkänner ovanstående

Jag vill att mina uppgifter automatiskt fylls i vid nästa besök.

Obligatoriska fält markerade med *
 
SENASTE
Du har nått slutet av sidan.

Har du synpunkter på sajten? Kontakta sajtansvarig: Dario Nazemson | Om cookies, personuppgifter & copyright
Magnus Ladulåsgatan 65, 106 78 Stockholm Tel: 08-453 60 00 | Copyright © 2018 International Data Group