Sajter om it & teknik

  • CIO SwedenIt-strategi, affärsnytta och kundrelationer.
  • Computer SwedenDagliga nyheter om it, telekom och affärer.
  • IDG.seDe viktigaste nyheterna från IDGs nyhetssajter.
  • M3Sveriges prylsajt.
  • MacWorldAllt om Mac, OS X, Iphone och Ipad.
  • PC för AllaSveriges största och mest lästa datortidning.
  • SmartworldDin guide till det smarta hemmet.
  • TechWorldFör it-avdelningar, it-chefer och it-proffs.
  • Topp100Sveriges bästa sajter och nättjänster.
Stäng
Sök

[post Covid-19 research] Kundupplevelsen dikteras inte av låga priser

[post Covid-19 research] Kundupplevelsen dikteras inte av låga priser
Denna undersökning från SAS Institute beskriver hur kundernas preferenser och beteenden har förändrats till följd av pandemin och vad som krävs för att möta denna förändring så effektivt som möjligt.

Undersökningen från 2020 bekräftar en sak: pandemin har skapat en ny typ av kund. Jämfört med kunden som gick in i pandemin är dagens kund mer digital än någonsin tidigare. Det är inte längre låga priser och rabatter som styr kundernas beteende. För många människor är detta en permanent förändring. Handlare måste försöka skräddarsy sin kundupplevelse för att behålla befintliga kunder och attrahera potentiella nya.

Läs mer i denna rapport från SAS Institute om kundernas förändrade beteenden.
Språk: English Format: PDF Filstorlek: 1,3 MB Publicerat: 2021-05-26
För att få tillgång till detta, vänligen ange dina kontaktuppgifter nedan

OBS! En länk till detta dokument kommer att skickas till den angivna e-postadressen.

Jag samtycker till att IDG-koncernen kan samla in, lagra och behandla mina personuppgifter i syfte för att få tillgång till det begärda innehållet och för vidare kontakt gällande erbjudanden om liknande innehåll och tjänster via direktmarknadsföring inklusive epost, telefon och SMS. Klicka här IDG personuppgiftspolicy för mer information om hur dina personuppgifter behandlas.
Jag godkänner ovanstående
Genom att ta del av detta innehåll och skicka detta formulär samtycker jag till att SAS Institute som sponsor behandlar mina personuppgifter i syfte att identifiera mina intressen och jag är medveten om att jag när som helst kan återkalla samtycket genom att kontakta SAS Institute på e-postadress: privacyrights@sas.com.
För mer information om hur dina personuppgifter behandlas av SAS Institute, klicka här SAS Institute sekretesspolicy.

Jag vill att mina uppgifter automatiskt fylls i vid nästa besök.

Obligatoriska fält markerade med *
 
SENASTE
Du har nått slutet av sidan.

Har du synpunkter på sajten? Kontakta sajtansvarig: Dario Nazemson | Om cookies, personuppgifter & copyright
Magnus Ladulåsgatan 65, 106 78 Stockholm Tel: 08-453 60 00 | Copyright © 2018 International Data Group