Sajter om it & teknik

  • CIO SwedenIt-strategi, affärsnytta och kundrelationer.
  • Computer SwedenDagliga nyheter om it, telekom och affärer.
  • IDG.seDe viktigaste nyheterna från IDGs nyhetssajter.
  • M3Sveriges prylsajt.
  • MacWorldAllt om Mac, OS X, Iphone och Ipad.
  • PC för AllaSveriges största och mest lästa datortidning.
  • SmartworldDin guide till det smarta hemmet.
  • TechWorldFör it-avdelningar, it-chefer och it-proffs.
  • Topp100Sveriges bästa sajter och nättjänster.
Stäng
Sök
Whitepapers från ServiceNow
ServiceNow
 
UTVALDA WHITEPAPERS
Delivering Enterprise Value with Service Management

ServiceNow 2015-05-01

Delivering Enterprise Value with Service Management
This white paper presents IDC’s analysis of the business value that 10 ServiceNow customers are achieving with the company’s service management solutions. IDC conducted in-depth interviews with these enterprise customers to understand how ServiceN...
Vilken DX-strategi har du?

ServiceNow 2020-02-24

Vilken DX-strategi har du?
Digital transformation (DX) är inte längre en hype, det är ett faktum idag. Alla verksamheter idag behöver överse hur deras verksamhet bäst nyttjar fördelarna med att digitalisera både verksamheten operationellt och affärsmässigt – med både sänkta kostnader och nya typer av intäkter.
Så automatiserar du dina IT-tjänster

ServiceNow 2018-11-21

Så automatiserar du dina IT-tjänster
Kompetent IT-personal är värdefulla resurser, så varför spilla mantimmar på att låta personal se till att era IT-tjänster är uppe och tillgängliga? Oplanerad nertid måste minimeras,eller gärna kunna förutspås och när en incident inträffar måste tjänsterna upp blixtsnabbt. Detta är ett jobb för automatiserade system, inte dyrbar personal. Automatiserad IT-drift ser till att ni får total kontroll över tjänsterna, snabbt kan åtgärda problem, och spara kostnader. Läs mer i detta whitepaper från ServiceNow.
Digital Transformation driver ett bättre affärsresultat

ServiceNow 2019-10-28

Digital Transformation driver ett bättre affärsresultat
Den här e-boken beskriver behovet av omvandling av existerande process för att uppnå företagens digitala transformationsmål, förbättra leverans och support av IT-tjänster och i slutändan uppnå bättre affärsresultat.
Majoriteten CISOs kan inte hantera dataläckor

ServiceNow 2018-11-13

Majoriteten CISOs kan inte hantera dataläckor
I en stor undersökning bland 300 Chief Information Security Officers (CISO) uttrycker mer än hälften att de inte kan hantera hoten som riskerar medföra att företagen och organisationerna läcker data och information till obehöriga, till exempel genom dataintrång. Hoten är för många och svåra att överblicka, och personalen har inte rätt kompetens. Det är hög tid att tänka om, menar ServiceNow i denna infographic från undersökningen.
Står IT i vägen för arbetet?

ServiceNow 2019-10-16

Står IT i vägen för arbetet?
Arbetskraftens produktivitet i EU-länderna har stagnerat. Till och med backat. Och en förklaring är att kvalificerade medarbetare ägnar sin tid åt enkla rutinuppgifter. IT har inte automatiserat det enklaste. Här beskriver ServiceNow hur en enhetlig, gemensam IT-plattform kan automatisera och förenkla och därmed frigöra medarbetarnas produktivitet.
7 steg till lönsam digital transformation

ServiceNow 2020-03-03

7 steg till lönsam digital transformation
Digital transformation är en resa och som de flesta resor, det finns olika vägar man kan ta. Därför ServiceNow skapade denna guide som hjälp på vägen: En resa till lönsam digital transformation: Hur ServiceNow ändrade sina egna processer i sju steg.
Klarar era IT-system en snabb digital omställning?

ServiceNow 2020-03-31

Klarar era IT-system en snabb digital omställning?
Har er verksamhet IT-system som: - Är icke flexibla i en värld under ständig förändring? - Saknar kapacitet för att stödja en digital omställning? Då bör du läsa detta whitepaper från ServiceNow om deras strategi för IT-Service Management (ITSM).
Digitaliserad HR behåller kompetensen

ServiceNow 2018-11-13

Digitaliserad HR behåller kompetensen
Att attrahera, rekrytera och behålla kompetent personal är förmodligen det viktigaste som finns inom kunskapsindustrin. Human Resources (HR) spelar en nyckelroll i kompetensförsörjningen och arbetsplatsens attraktionskraft. Digitala processer inom HR har kommit långt i att förse HR med de verktyg som ser till att nyanställda snabbt kommer in i sina roller, att säkerställa trivsel och att anställda kan utföra administrativa uppgifter i portaler. Ta del av hur ServiceNow använder sina egna HR-system för att säkerställa sin kompetens i kunskapsindustrin.

Har du synpunkter på sajten? Kontakta sajtansvarig: Dario Nazemson | Om cookies, personuppgifter & copyright
Magnus Ladulåsgatan 65, 106 78 Stockholm Tel: 08-453 60 00 | Copyright © 2018 International Data Group