Sajter om it & teknik

  • CIO SwedenIt-strategi, affärsnytta och kundrelationer.
  • Computer SwedenDagliga nyheter om it, telekom och affärer.
  • IDG.seDe viktigaste nyheterna från sajterna i vårt nätverk.
  • M3Sveriges prylsajt.
  • MacWorldAllt om Mac, OS X, Iphone och Ipad.
  • PC för AllaSveriges största och mest lästa datortidning.
  • SmartworldDin guide till det smarta hemmet.
Stäng
Sök
Whitepapers från Verint
Verint
 
UTVALDA WHITEPAPERS
Verktyg för att analysera kundens behov

Verint 2020-06-23

Verktyg för att analysera kundens behov
Din konkurrensfördel beror ofta på att förutse och adressera marknadens behov snabbare än konkurrensen. Det finns få saker som kan berätta mer om ditt företag och marknad än dina kunders röst. Nu är det dags att låsa upp den värdefulla intelligensen som finns i dina inspelade samtal. Läs vidare för att ta reda på hur och varför.
Rykande aktuell kunskap för kundtjänsten

Verint 2020-10-14

Rykande aktuell kunskap för kundtjänsten
I frontlinjen för kundkontakt måste medarbetarna hänga med i allt snabbare förändringar. Det är bra att ge kunden svar snabbt – men bättre att svara rätt. Med system för kunskapshantering kan kundtjänstmedarbetare få korrekt och aktuell information på bildskärmen genom att ställa frågor på vanligt språk. Här beskriver Verint fördelarna med att lägga kunskapshantering i en molnbaserad tjänst.
 
SAMTLIGA WHITEPAPERS FRÅN VERINT
Namn Företag Datum
Rykande aktuell kunskap för kundtjänsten
Rykande aktuell kunskap för kundtjänsten (993 KB)
Verint 2020-10-14
Verktyg för att analysera kundens behov
Verktyg för att analysera kundens behov (962 KB)
Verint 2020-06-23

Har du synpunkter på sajten? Kontakta sajtansvarig: Dario Nazemson | Om cookies, personuppgifter & copyright
Magnus Ladulåsgatan 65, 106 78 Stockholm Tel: 08-453 60 00 | Copyright © 2018 International Data Group